Hogyan készül a profi webáruház? – Titkok és stratégiák

Gazdaság

Egy webáruházba nem elég feltölteni az általunk kínált termékeket, hiszen ennek megtervezése során ugyanúgy szükség van a kutatásokra. Az így elkészült, marketingkutatásokra épült okoswebáruház már valóban képes olyan forgalmat generálni, amit elvárunk tőle.

A következő cikkben megtudhatod, hogy melyek a legfontosabb lépések ennek kialakítása során. 

Minden kezdet nehéz

Talán minden marketinges nevében beszélek, amikor azt mondom, hogy a piackutatás mindenféle stratégiaalkotás legszárazabb része. Na jó, van, aki ezt a részt szereti jobban, ez szubjektív. Annyi bizonyos, hogy a webáruház tervezése során is a piac vizsgálatából indulunk ki.

Tudd, hogy mit, miért, hogyan és mennyiért akarnak a potenciális vásárlók, na meg persze, hogy milyen feltételek mellett vásárolnának szívesen. Ezek tudatában már tehetsz egy ajánlatot a célcsoport számára. 

Aztán az sem utolsó, mivel van jelen a konkurens a piacon. Ha teheted, akkor ne bonyolódj kisstílű árharcokba, inkább a szolgáltatások és az ajánlatok minőségén dolgozz kicsit! 

Létfontosságú marketingfunkciók

Nemcsak a weboldalak, de a webáruházak esetében is lényeges, hogy olyan funkciókat építsünk be a felületbe, amelyekkel gördülékenyebbek lesznek a különböző folyamatok. 

Ide sorolhatóak a kapcsolatfelvételt ösztönző funkciók, mint amilyen az úszó hívó gomb, a megosztás gomb vagy a chat funkció. Természetesen a jól ismert tevékenységekre is lehetőségünk van. A hírlevélküldés, a webáruház analitika és a mobil landing page is segítségünkre lehet. Ugye, hogy megéri? Na és akkor még csak a funkciók töredékét soroltuk fel neked!

Ha már van okosweboldalad, akkor ideje egy rendszerezett kampány keretén belül is népszerűsítened a vállalkozásod. Amennyiben az online hirdetés területén még mindig vannak hiányosságaid, akkor se aggódj! Inkább keresd fel az Adnet Media hirdetéskezelő szakembereit, akik beavatnak az eredményes hirdetés titkaiba!

Hogyan lesz profi webáruházam?

Mit szólnál egy olyan okoswebáruházhoz, amelyre még garanciát is kapsz? Nos, a szakemberek ebben is tudnak segíteni. De miben más egy szakemberek által készített weboldal? – kérdezheted. 

Ezek a honlapok marketingvezéreltek, vagyis alapos piackutatásra épül az egész felület. A fejlesztések előtt felmérik a fogyasztói igényeket, a célcsoport tulajdonságait. Így csak ezt követően kezdődik meg a weboldal tényleges struktúrájának, designjának megtervezése. Ekkor a kapcsolattartás lehetséges módjait is meghatározhatjuk. 

Láthatod, hogy ha profi, jobban mondva okoswebáruházra van szükséged, ahhoz szinte egy komplett marketingstratégiára lesz szükséged. Így olyan weboldalad lesz, amely önműködő módon képes elérni a vevőket!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük