Az E-ON ügyfélszolgálatára – a januári figyelemfelhívást követően is – még mindig érkeznek jelzések arról, hogy ismeretlenek a cég logójával visszaélve pénzt próbálnak kicsalni az ügyfelektől, de olyan személyektől is, akik nem is ügyfelei a cégnek – közölte az áramszolgáltató csütörtökön az MTI érdeklődésére.
A csalók az elektronikus értesítőhöz hasonló e-mailekkel azt próbálják elérni, hogy különböző, általában alacsony összegeket utaljanak át nekik.
Az E.ON hangsúlyozza, rendszereit nem érte támadás, és megtette a szükséges jogi lépéseket, ismeretlen tettes ellen büntető feljelentést tett, továbbá tájékoztatta a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságot is a megtévesztő e-mailekről.
Az E-ON – más vállalatokhoz hasonlóan – arra hívja fel az ügyfelek figyelmét, hogy kiemelt óvatossággal járjanak el átutalási megbízás teljesítésekor.