Kivételesen egy komoly Facebook-poszttal jelentkezett pénteken Bruti (Tóth Imre) debreceni humorista. Mint írja, nincs most sok oka a viccelődésre, mert az utóbbi időben több előadását is le kellett mondania.
Bruti szerint ebben szerepet játszhat megosztó személyisége – karcos humora és politikai szerepvállalása -, de az sem segít, hogy magánzóként nem áll mögötte társulat, így nincs is sok pénze reklámoznia magát. Továbbá a jelenlegi gazdasági helyzet is ellene dolgozik: az embereknek most jobban meg kell nézniük, hogy mire költik a pénzüket.
Mindezek összességében azt eredményezték, hogy a közelmúltban a székesfehérvári estjét is le kellett mondania – pedig erre nagyon készült. Az sem állapot – derül ki a humorista bejegyzéséből -, hogy a közösségi médiában egyre kevesebb emberhez jutnak el az ingyenes posztok, egy-egy estet pedig súlyos tízezrekért kell reklámozni…
Megszületett hát az ötlet: Bruti-hírlevél.
Nagyon fontos, hogy nem kell itt spamre (levélszemétre) gondolni! Havi egy alkalommal írnék nektek egy e-mailt, ami az abban a hónapban létrehozott videóim és fontosabb posztjaim kivonata lenne, tájékoztatnálak benneteket az aktuális fellépéseimről, plusz kapnátok egy bónusz tartalmat, amit máshol nem érhettek el tőlem
– vázolta a részleteket.
Bruti ötletét itt lehet véleményezni, és már fel is lehet iratkozni a hírlevélre:
Egy kis ízelítő: erre számíts, ha feliratkozol a Bruti-hírlevélre: