Pedig annyira érthet hozzá a felcsúti géniusz.
Panaszlevélben fogalmazta meg a MÁV a 19 legfontosabb problémát a Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó R-KORD Kft.-vel, amely a GSM-R vasúti fejlesztéseket végzi a Mezőzombor–Miskolc, Miskolc–Füzesabony és Hatvan–Füzesabony vasúti pályaszakaszon.
Mint a Szabad Európa részletezi, sok esetben kihagyták a vasat a vasbetonból, máshol balestveszélyes körülmények, veszélyes hulladék maradt az építkezés után.
“Kérem a Tisztelt Vállalkozót, hogy a mellékelt üzemeltetői levélben felsoroltak – a levél kézhezvételétől számítottan, de legfeljebb tíz napon belül – vizsgálatát kezdje meg, és minden hiányosságot pótoljon, javítson”
– ez áll abban a portál birtokába jutott levélben, amelyet az Építési és Közlekedési Minisztérium (ÉKM) vasúti beruházások támogatásáért felelős helyettes államtitkára, Kikina Artúr írt az R-KORD Kft., valamint a konzorciumi partner I-Cell Mobilsoft Zrt. vezetőinek.
Nem fizeti ki Mészáros Lőrinc cége az alvállalkozókat, magyar kisvállalatok mehetnek tönkre
A MÁV és az Építési Minisztérium szerint egy esetleges uniós ellenőrzés során elkaszálhatják a projektet a hibás teljesítés miatt. Ennek következtében pedig Mészáros Lőrinc cége akár öt évre is kizárható lenne a közbeszerzésekből.