Komoly bajt szimatolhatnak a Fidesz agytrösztjei, amióta Magyar Péter kitálalt a Partizánnak, majd egyes mérések szerint még meg sem alakult pártja lassan az ellenzék vezető erejévé vált.
A Telex nézett utána, hogy a látványosan megszaporodó megafonos videókra mennyit költött a kormány a Facebookon az adófizetők pénzéből. A Meta adatai szerint a Megafon propagandistái március 10. és április 8. között 143 645 512 forintot égettek el összesen 206 szponzorált poszttal. Ennél intenzívebb és drágább kampányt csak a 2022-es választás előtti időszakban láthattunk.
A posztok legnagyobb része Magyar Pétert gyalázza, kisebb részben az ellenzék többi pártját és Brüsszelt támadja. Bohár Dániel posztjainak népszerűsítésére közel 35 millió forint ment el, ráadásul Bohárt meg is szívatta Márki-Zay Péter, miután nyilvánosságra hozta a vele készült telefoninterjú teljes verzióját, amiből Bohár ffontos részleteket vágott ki.
Ez az öt megafonos csatorna került a legtöbbe az adófizetőknek
• Bohár Dániel (34 763 765 Ft, 45 hirdetés)
• Trombitás Kristóf (19 640 294 Ft, 27 hirdetés)
• Deák Dániel (18 571 573 Ft, 30 hirdetés)
• Szarvas Szilveszter (18 410 452 Ft, 32 hirdetés)
• Apáti Bence (17 735 277 Ft, 23 hirdetés).
A képen “Sorosék” társaságában a szintén megafonos Ibolya Csenge látható.
Eközben Magyar Péter
A magyar közélet tematizáláását a Fidesztől elorozó férfiú már gőzerővel keresi azon független polgármester- és képviselőjelölteket, akik úgy látják, hogy azonosulni tudnak a Talpra Magyarok Közössége és a TISZA párt céljaival és víziójával.
Önéletrajzot és egy rövid koncepciót vár a településük és hazánk kapcsán az onkormanyzat@talpramagyarok.hu email címre.
Véleménycikk: