Több mint 19,5 millió forint gyűlt össze a Jónak lenni jó! kampányában

Ország

Eddig több mint 19,5 millió forint gyűlt össze a közmédia Jónak lenni jó! elnevezésű jótékonysági kampányában, amelyre a Magyar Állami Operaház A diótörő-előadások diótörő-babáját ajánlotta fel – hangzott el a Kossuth Rádió Jó reggelt, Magyarország! című keddi műsorában.

Ókovács Szilveszter, az Operaház főigazgatója a műsorban elmondta: az intézmény életében 1914 óta ez az első alkalom, hogy Csajkovszkij A diótörő című emblematikus művét nem tudják előadni a karácsonyi időszakban, ezért a közönség december 24-én az interneten láthatja majd. Hozzátette, hogy hetente rendszeresen ingyenes online előadásokkal várják a nézőket, emellett készülnek az Eiffel Műhelyház átadására, valamint az Andrássy úti épületbe való visszaköltözésre is.

Kiemelte, hogy náluk nem voltak elbocsátások, a magánénekesek és karmesterek megsegítésére pedig segélyprogramot dolgoztak ki. A közmédia Jónak lenni jó! egész napos műsorfolyama december 20-án immár kilencedik alkalommal várja a nézőket és a hallgatókat. A jótékonysági kampány támogatói egy autista gyerekeket és családjukat segítő diagnosztikai és terápiás centrum létrehozásához járulhatnak hozzá. A 13616-as adományvonal tárcsázásával vagy sms-sel hívásonként és üzenetenként 500 forinttal lehet támogatni az autista gyerekeket és családjaikat segítő Együtt az Autistákért Alapítványt.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük