Két Marketing Diamond díjat nyert a Csokonai Színház

Két Marketing Diamond díjat nyert a Csokonai Színház

Kultúra

Ismét Marketing Diamond díjakkal ismerte el a Csokonai Színházat a Magyar Marketing Szövetség  – tájékoztatott az intézmény. A tavaly augusztusban megnyitott Csokonai Fórum márkaépítését, illetve a társulat új épületbe történő költözését megörökítő “Így költöztünk mi” című videóklipet díjazta a hazai marketingszakma legfontosabb szervezete.

Hirdessen nálunk! Megéri!

A Marketing Diamond Awards célja, hogy a sikeres, hatékony marketing-megoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, valamint segítse a marketingszakma kisebb szereplőit a minél színvonalasabb marketingtevékenység végzésében. A Csokonai Fórumot a márkaépítés stratégiai tervéért, az ehhez kapcsolódóan megvalósított összművészeti eseményekért (Éjszaka a Csokonai Fórumban, pop-up koncertek, kiállítás, színházbejárások stb.), illetve ezek magas színvonalú kommunikációjáért ismerték el.

Az “Így költöztünk mi” című videóklip a társulat két tagja, Nagy Kíra és Wessely Zsófia ötletéből született, a technikai munkálatokat a Jóvér Csaba vezette Videótár csapata végezte, a koreográfus Katona Gábor volt. A videóklipet, amely láthatóvá és átélhetővé tette a Csokonai Színház társulatának örömteli megérkezését az új játszóhelyre, a kis költségvetésű integrált kampányok kategóriában ismerte el a szakma. Wessely Zsófia nagy örömmel fogadta a díjat, mert mint mondta, egy kiemelt fórumon is hangsúlyt kapott a színház közösségi jellege.

Két Marketing Diamond díjat nyert a Csokonai Színház

„Azért tartottuk fontosnak, hogy elkészüljön ez a kisfilm, mert nagyon vártuk, hogy beköltözzünk az új színházunkba és meg szerettük volna mutatni azt is, hogy a színház nem csak a színészekről szól, hanem a háttérben lévő nagy csapatról is. Hogy láthatóvá váljon, mennyien vagyunk, és senki sem létezik a másik nélkül. Az elképzelésünk sikeres volt, mert számos visszajelzést kaptunk azzal kapcsolatban, hogy akik nem látnak bele a színház szerkezeti működésébe, mennyire meglepődtek, hogy egy produkció létrejötte, milyen sok ember munkája.”

Gemza Péter, a Csokonai Színház igazgatója a díjátadó után elmondta: “Megtiszteltetés volt a szakma legkiválóbb képviselői között szerepelni, és ismét bizonyítani, hogy egy jó ötlet és egy jó csapat milyen sok mindent el tud érni. A Marketing Diamond díjak megerősítik azt, hogy jó úton jár a színház marketing-kommunikációs tevékenysége, és hogy a nem hagyományos kőszínházi események és aktivitások erősítik a Csokonai pozícióját.”

A Marketing Diamond versenyt a Magyar Marketing Szövetség alapította 2016-ban. A marketingszakma elismert képviselőiből álló zsűri a marketingmunka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismeri el a marketing gyémántokkal, a szakmailag kiváló marketing védjegyének odaítélésével – olvasható a Csokonai Színház közleményében.