CATL virágkocsi Debrecen

“Aljas húzás”, ahogy a CATL rátelepszik a debreceni szeretetmárkákra – üzentek a Mikepércsi Anyák

Helyi hírek

“A CATL teper, hogy elfogadják a térségben. Ennek érdekében mindent meg is tesz, hogy ott legyen, ahol csak tud, és a jó szomszéd képében tetszelegjen” – püfölgeti a kínai akkugyárat a Mikepércsi Anyák a Környezetért Egyesület – MIAKÖ.

Az egyesület Facebook-posztjában rámutat, a CATL fontos támogatója lett a Campus Fesztiválnak és a virágkarneválnak is. Ezeknek az eseményeknek, a debreceni szeretetmárkáknak az “elfoglalása” több szempontból is problémás, ugyanakkor a CATL szempontjait nézve nagyon is hatékony.

Azt írják, aljas húzás, hogy a korábban hosszú évek alatt felépített márkákra települ rá a CATL. (Hasonló a helyzet az EVE Powerrel is, ami a DVSC-t szponzorálta).

A MIAKÖ szerint így remélhetik azt a cégek, hogy ezekből a pozitív érzésekből nekik is jut, és az általuk kibocsátott méreg édesebb lesz, hiszen mire elindul a gyártás, már jól beépül a jelenlétük a köztudatba, hiszen a legtöbb ember valamilyen pozitív töltetű programon találkozik velük.

Az egyesület szerint lehet a dolognak egy olyan olvasata, hogy mindenki nyer, igazi win-win helyzet. “Ha pedig másik oldalról nézzük, sokat is veszítünk. Aki kritikusabb a helyzettel, elveszíti azt a jó érzést, ahogy ezekről a rendezvényekről gondolkodott.”

“Aki kevésbé kritikusan szemléli ezeket a folyamatokat, és nem értik miért kell ezen problémázni, ahelyett. hogy örülnénk, teljesen értjük őket. Ugyanakkor attól tartunk, hogy sokan nem szeretnének szembenézni azzal a kényelmetlen ténnyel, hogy itt bizony nagyon tudatos marketingtevékenység, ha úgy nézzük, szemfényvesztés folyik, még nyersebben fogalmazva agymosás”

– írják a Mikepércsi Anyák, hozzátéve, a gyárak még el sem indultak, de már most súlyos aszályokkal küzdünk nyaranta.