A 2013-ban indult, két debreceni srác, Fábián István és Komzsik János nevével fémjelzett TheVR lett a legértékesebb magyar influencer (csapat) a Forbes felmérése szerint.
A Forbes száznyolcvan fős listát szűkített le negyvenre, a szereplők közösségi médiás aktivitása, követőbázisa, potenciális elérése és üzleti tevékenysége (szponzorált tartalmak, illetve saját termékek, szolgáltatások) alapján.
A digitális tartalomgyártókat ezután a SentiOne online médiafigyelő platformmal, a HypeAuditor influenszer-adatbázissal, illetve a magyar influenszerpiaccal foglalkozó szakemberekkel értékelték, négy kategóriában.
Íme az első 20 helyezett:
- TheVR
- Pamkutya
- Whisperton
- Abosi Barna
- Nessaj
- JustVidman
- Körcsönyei Polla
- Forstner Csenge
- Viszkok Fruzsi
- Csecse Attila
- Papp Inez Hilda
- Kempf Zozó
- Verebélyi Vivi és Nagy Norbi
- LadySzomjas
- Nasz Dániel
- Nagy Benedek
- Cresser
- Unfield
- Radics Péter
- Dancsó Péter
A listán szereplő influenszerek nagyon eltérő témakörökben mozognak. Akad közöttük paridosita (Pamkutya, Radics Peti), kisgyerekek kegyeit kereső (Nasz Dani), újabban celebeket simogatva kritizáló (Dancsó) és még számos egyéb értékes és kevésbé értéket gyártó, de mindenképpen széles közönséget elérő szerző.
A TheVR 2013 októberében indította el az első csatornáját, a TheVR-t, aminek a tematikája az évek során folyamatosan változott. Kezdetben a virtuális valóságra és VR játékokra koncentráltak, majd indie játékokkal játszottak. Mára már az egész gamer világot lefedik. Jani és Pisti utazni is szeret, ezeket minden esetben rögzítették, és VLOG formájában bárki vissza tudja őket nézni. Az évek során olyan eseményeken voltak jelen mint az E3, Gamescom, TwitchCon, CES, IFA. Jelenleg több mint 1000 videó található ezen a csatornán és több mint 800.000 ember követi őket.
Később indítottak két másik csatornát is. A TheVR Tech kütyük bemutatásával és tesztelésével foglalkozik, a szintén tech tematikájú TheVR Shortcut pedig kifejezetten a kicsomagoló- és első benyomás videókra épít.