Épül-szépül a debreceni kiskörút, de egy fontos dolgot kihagytak belőle

Helyi hírek

Harmadik, befejező üteménél tart már Debrecenben a Kósa Lajos regnálása alatt elkezdett nyugati kiskörút építése. A munkálatok költségét döntő részben EU-s források biztosítják.

Hirdessen nálunk! Megéri!

A nyugati kiskörút teljes, az Erzsébet utcától a Mester utcáig tartó több mint 1,5 kilométeres szakaszát három ütemben építették, illetve építik meg. A fejlesztés első üteme 2012-ben, a második 2015-ben indult, a harmadik, utolsó szakasz a tervek szerint 2022 augusztusára készül el, már Papp László ciklusa alatt.

Döntő részben EU-s pénzből valósul meg a nyugati kiskörút befejező üteme Debrecenben

Amint azt fotóinkon és a helyszínen járva is láthatjuk/tapasztalhatjuk, egy fontos alkotórész mintha kimaradt volna a tervezésből:

Hol vannak a parkolók?

Külön sávot nem terveztek a parkolásra, a járművek pihentetésére így a Széchenyi-sarok mögötti utcában, a Táblabíróság alatti mélygarázsban, és 1-2 kisebb utcában (Mácsai Sándor utca stb). Ezek az alternatívák semmiképp sem tűnnek életképesnek, hiszen egész biztos, hogy ha valaki például drága porcelánt vásárol egy kiskörúti üzletben, nem fog vele több száz métert sétálni. A parkolási nehézségek pedig közvetve az üzletek forgalmára is negatív hatással lehetnek. Csak remélni tudjuk, hogy a következő szakaszból (Hatvan utca-Mester utca) nem spórolják ki a parkolósávot.

A város egyébként csak irodákat és üzleteket engedett a kivitelezőknek az épületek földszintjén, holott földszinti lakásokra is lenne igény. A házak alatt minden lakáshoz egy garázs vagy beálló épült. Ez a házban lakóknak is kevés. Itt 30.000 forint is lehet a havi garázsbérlés.

Belebukott az ingatlanos ügyleteibe a Cívis Ház vezérigazgatója

Írisz Ingatlanok

Debrecen, Lóskúti út

176 m2-es ház kiadó
700 000 Ft

Bocskaikert

240 m2-es lakás eladó
119 000 000 Ft