Nem kevés pénzbe kerülhet, de megcsinálták: fizetett Facebook-hirdetésekben “gyurcsányozzák össze” mind a 106 ellenzéki képviselőjelöltet, aki majd tavasszal megmérkőzik a Fidesz delegáltjával.
A képlet faék egyszerűségű: mind a 106 egyéni körzethez külön-külön legyártottak egy online hirdetést, ami pártállástól függetlenül megpróbálja alaposan összegyurcsányozni az előválasztás összes győztes jelöltjét.
Mindegyik hirdetés ugyanúgy néz ki: a jelölt mellé odamontíroztak egy nála nagyobb Gyurcsány-alakot. A kampányt az Aktuális Média nevű fideszes propagandaoldal finanszírozza az adófizetők pénzéből.
A Tasó László körzetében élők így értelemszerűen a jobbikos Salamon Gergő (aki egyébként nem is baloldali, de mindegy) gyurcsányosított verzióját kapják az arcukba:
A fizetett poszt mágnesként vonzza a Fidesz rajongóit, bár nem lennénk meglepve, ha némi központi utasítás is szerepet játszott volna, a hívek mozgósításában.